Tuesday, March 6, 2007

første dag

Vel vel, da har jeg vel gjort det da... fulgt mengden... gitt opp min individualisme i fordel for å "passe inn"... Trosset alt jeg mener er riktig, og omsider opprettet en blog (!) Nei nei nei, bare tullball, men må si jeg lenge har vært nyskjerrig på hva som er så morsomt med sånn blogger... Håper jeg ikke sløser mye tid og energi (yeah right) på å skrive alt dette intellektuelle dimdammet!

Anyway, skal vi se... Dette skal liksom fungere som en dagbok, sant? Okey, min dag i dag; sto opp (en time tidligere enn jeg måtte vel å merke!) for å spise jobb frokost på Egon (det er fantastisk å kunne spise noe annet en tørt brød og skinke en dag altså!), så dro jeg på uni og det var, vel, lærerikt kan en vel si. Lærte masse om turtaking i samtaler og sånn... Du vet; hvorfor/hvordan/når bytter folk på å snakke i en samtale. Gøy ;) Nå har jeg nettopp sett på One Tree Hill (ja, jeg vet: gørli gørli! Men altså til mitt forsvar vil jeg bare si at episodene som går nå er repriser. Jeg var IKKE en av alle dem som droppa alt hver søndag for å nå hjem til den store svarte kassa :P ) og gleder meg skrekkelig til The 70s Show.

Wel, that's it I think! Kommenter, klag, syt, ros, fortell meg om noe pinlig (ambefalt!) eller hva nå uvesentlig og trivielt du har på hjertet :) *I Want*

No comments: