Wednesday, March 7, 2007

dag 2: første leili. visning

Vel vel vel, dette med blog var da morsomt! yeah...
Vel, fortsetter med "dagboken" min jeg da ;) Har jo så fantastisk interessante dager som jeg MÅ dele med hele verden! Right...

Anyway, i dag har jeg og Hilja sett på den knallkule leiligheten! Den er 90 kvm2 og ligger flott plassert :) Eneste negative er at den er innflytningsklar om en mnd, og det er et problem for en av oss pga dobbel leie og sånn... Og det er skikkelig kjipt! Merka at jeg begynte å møblere hele leiligheten med èn gang jeg kom inn :P Så egentlig er den ferdig møblert og min allerede ;)

Og det "beste" med leiligheten: den ligger i 2. etasje i et hus der SKADEDYRKONTROLLEN har kontor i 1. etasje! Og på den ene siden av huset har de hengt opp en plakat der det står: "Uønskete leieboere?" og så er det et bilde av en kakkelakk under :D For å se det positive i det så er det i det minste kort vei om vi skulle få besøk av den edderkopp eller to på badet! :P ugh...

Men hva skal jeg si? Er jo student da vettu :P

1 comment:

ruth said...

Har dere fått leiligheten? Godt å få orden på ytre rammer før man gir seg i kast med andre rammer :-)