Wednesday, March 21, 2007

Friends for ever?

Blæh, det er så rart å tenke på at alt kan forandre seg så fort... Skal hjem til oslo og tønsberg neste uke, og tenkte jeg skulle plinge på alle folka mine der nede... men hva skjer?! Joda, seff er den ene på Cuba, 2-3 stk er enda i militæret, 4-5 har flytta langt bort for å studere (hvem i all verden vil studere et annet sted enn i trønderland??) og jah... Det har liksom vært JEG som har flytta på meg hvert år i det siste mens de andre har vært fast bosatt. Liker ikke at de osgå begynner å flytte på seg for da vet jeg ikke hvor jeg har dem lengre :(

Men dette er vel litt av dette med å bli voksen da.. shit som det er , men det må jo til. Jeg håper bare at jeg ikke blir en av de mange som ikke har venner fra grunnskolen eller videregående når de er godt voksne og etablerte! :)

2 comments:

Anonymous said...

Hei snuppa :D Leste ditt lille innlegg og ble litt lei meg jeg.. Har jo seff glemt å svare på mld fra deg, men du skal nå se at jeg er hjemme den uka du kommer, er bare på skolen noen dager.. Men bare å plinge meg så skal du se at jeg kommer på besøk.. glad i deg vennen.. klem

Sissel said...

Hei kjære Sandra! Velkommen inn i de voksnes rekker. Vi føler med deg og vet at det er tungt. Her kommer noen tps til hvordan du kan holde barndommen og vennene vedlike:
1. Se på barnetv klokken 18.00 hver dag ( når du ikke er på jobb)
2. Unngå ord som "overgangsalder", "selvangivelse", "barnepass", "husøkonomi", "vi", "dagens ungdom"... Og for all del " ektemann"!!!
3. Ha glede av snø, godis, søl, hopping i sofa, Disney og mormors (evt andres) vafler osv!
4. Jevnlige get-together med venner fra barndommen i ALLE ferier og høytider!
5. Heng opp bilder av venner og familie fra barndommen
6. Send masse-mail til venninnegjengen, for det er stas:)
7. Sørg for å få en skikkelig fuktig kveld på byen innimellom.

Hilsen eldreguidene, Eline og Sissel